Tjohoo

åjåjåj va jag är proppmätt! Käkade pizza för typ 2 timmar sen på jobbet, tror jag smäller av!
Å tror ni jag är lite fet!! Åt pizza i fredags, söndags å idag! :O Shiiit! ;) hihihi.. Men jag tror jag behöver ha lite fett i kroppen :P haha..

Slutar om 1 timme å 9 minuter, skönt ;) Då ska jag åka å rida, malin hade vart så snäll å mockat åt mig, de tackar vi för :) Sen när mamma slutar vid 18 ska vi åka på jysk å köpa lite grejer hem till mig å Conny. Sånt som fattas :P

Å va jag å älskling längtar, de är helt sjukt! :P Nu nu nu nuuuuuuuu!!

Saknar min Anette :( Tomt utan henne på jobbet, bästa bordskamrat! Strö lite mirakel pulver över Elin så hon blir frisk så du kan komma hit till mig :) Hihi..

Älskar dig Conny, nå fruktansvärt mycket!
/K

Kommentarer
Postat av: An1

Jaaa mirakelpulver skulle va nåt det. Jag har aldrig varit med om att Elin varit så här hängig. =( Hon är ledsen mest hela tiden, märks att hon inte orkar med vare sig mig eller sig själv.... Jag sörjer min kebabtallrik som jag skulle få på jobbet idag... Jag ÄLSKAR servicedagarna!! =))

Jag håller tummarna att Elle blir frisk snart så jag kommer till jobbet igen!



Kram på dig gumman, passa min plats ;)

2009-10-05 @ 18:02:34

Skriv din kommentar här:

Vem är du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0