Rätta mig om jag har fel!

Igår kom äntligen min fina hem, så underbart!
Men puckot hade ju ingen nyckel å jag va i stallet! haha synd för han så fick han sitta å vänta på att jag kom hem (jag höll på å rida) haha.. eftersom han inte kunna komma till stallet å hämta nyckeln så :P
Sen när jag kom hem så vart de massa massa pussar :) Jag hoppa in i duschen, sen åkte vi å handla mat :P Vart stuvade makaroner å korv, lämpligt ;) Eve kom å åt hon med :) Sen kikade vi på lyxfällan, va ju från sandarne då :P Efter de gick Eve å Tarzan upp till dom å vi gick å la oss i sängen å kolla på film :) Myyyys!!

Å fresten, jag hade fel i inlägget "Frost". De är bara på vissa bmwar som man har de där med nyckeln, att de blir varmt när man vrider den åt vänster två gånger. De va visst nåt man fick lägga till själv! ;) De infa Conny mig om igår, mycket viktigt! ;) hahaha..

Idag blire jobba 8-15:15. Sen hem å dona lite innan vi åker å äter med Anna å Martin innan bion :) Great!

Conny skjutsa mig till jobbet imorse, han skulle ha min bil för att kunna hämta virke till huset. Å då säger man ju verkligen inte nej till att låna ut den! ;) hihihi.. Lovly! Kanske de börjar hända nå där snart! :D

Grattis lilla Tarzan på din två års dag! Förlåt att jag inte sa de imorse! Du ska få massa pussar sen ikväll! :) hihih. <3

/K

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Vem är du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0