Massage med akupunktur

I lördags så jobba jag ju.. Sen efter de så kommer jag inte riktigt ihåg vad jag gjorde! haha..
Men på kvällen tänkte jag å Eve åka till Emilia på fest fast nyktra, men de vart itne så eftersom dom hade åkt till Vallvik. Så jag å Eve åkte in till stan en sväng, hamna på Solings å surra med dom som va där :P Sen åkte vi hem igen.. Va skit trött! La mig på soffan å kolla på 2 fast & 2 furious. Somna visst på soffan. Conny kom hem typ halv 2 å väkte mig. han hade gjort jätte mysigt, bättat i sängen, tänt ljus å haft sig! hihi goding!

på söndagen gick jag en långprommis med Eve, Agneta, Tindra, Tarzan å Kajsa ner runt stenö :) Mysigt! Efter de så åkte vi till stallet å red en sväng. Börja ju så klart att spöregna när vi va ute! Sen kom Lina så Natta å Sonatin fick massage. Sonatin satt fast i väntra bogen hon, jag hade trott att de va höger! men de va inte så. Å hon hade lite ont i ryggen oxå så hon fick lite akupunktur oxå :) Lill stumpan!  Hon ville inte stå still mycket, å pussas ville hon göra mycket hihi stumpan! :)
kom hem ca halv 8 från stallet, då va de bara att laga mat å sen krypa ner å mysa super mycket med älsklingen innan klockan blev 23. Då kom Jutto å hämta han för dom skulle åka tillbaka till Stockholm :(
Somna direkt efter att Conny åkte! Tror jag va lite trött ;)

imorse hade jag skit ont i magen, men de har börjat gå över nu som tur är!

Usch va jag är glad att vi inte bodde i huset i lördags! Han som hoppa från ett tak å dog, hoppa från ett hus som ligger två hus från vårat! :( Hua va läskigt!
Å sen att de va ett mord igår oxå! Va tusan äre här!?! :O

Hmm... äre som vi tror att de är... eller har vi bara fel?? Hmmm...

/K


Kommentarer
Postat av: Jennie

Men fy va hemskt. Där är alltså så att han hoppat och att det inte är någon som dödat honom?

2009-10-12 @ 11:49:19
Postat av: Kickis

Vi vet ju inte riktigt.. Han kan ju ha ramlat eller vad som hellst. Men de hände ju i Studsund, sen va de ett mord på åsbäcksgatan oxå ju.

2009-10-12 @ 12:37:16
URL: http://kickiis.blogg.se/
Postat av: Jennie

jo åkte förbi när när ja skulle till jobbet och då stod de en massa poliser och så där

2009-10-12 @ 16:47:30
URL: http://jennieolsson.bloggsida.se

Skriv din kommentar här:

Vem är du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0