*host*

Inatt kunna jag inte sova för jag hostade så mycket! Låg å hosta till typ halv 6 innan jag somna. Å frös som en idiot gjorde jag oxå :( Så idag blev jag hemma från jobbet. Har jätte ont i huvet oxå..
:( Ska knarka lite tabletter nu tror jag..

Har satt igång disk maskinen oxå, så skönt att ha den! Plockar undan lite så de är fint när Conny kommer hem i em. Fan va skönt att han kommer hem idag!! Underbart!

Tittar på Oprah nu, fy va hemskt de är å se å lyssna på hur hemskt dom har haft de med män/pappa som misshandlar dom. usch! Tur att man inte har de så!

Aja, nu ska jag däcka en stund till på soffan.. Såå skit trött!

/K

Kommentarer
Postat av: Anna

Uscha! Bli frisk nu!

2009-10-01 @ 15:52:39
URL: http://aforsgren.blogg.se/
Postat av: Annelie

Nä, men istället för att det syns på utsidan har det synts på insidan. =(

2009-10-01 @ 19:14:50
URL: http://dlx.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Vem är du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0