Frost

Glömde berätta...
Imorse så vaknade jag inte direkt i den tid som de va tänkt så jag fick skynda mig lite.. Visste ju desstuom att de va frost på bilarna. Tog med mig Connys nyckel ut oxå så jag kan välja mellan båda bilarna. Börjar med att försöka låsa upp min, men de gick ju så klart itne. Conny har sagt att man bara behöver vrida nyckeln lite två gånger så blir låset varmt, blir så på alla bmwar. Men jag fick inte upp den. Aja tar väl Connys bil istället då tänkte jag. Låste upp den å starta den. Shit, va lite bensin tänkte jag.. Jaja, bara å vrida på värmen (som går som den vill i hans bil) å börja skrapa rutorna (med ett skivfodral, tror de är dags att köpa riktig skrapa :P) Skrapa ena sidorutan å halva framrutan. Då kom jag på att jag inte ville åka den utan jag SKULLE åka min! :) Envis som man är så fick man upp bilen (Tror de funka de han sa med nyckeln faktiskt ;) haha) Jaja, full fräs på med fläkten å börja skrapa igen på.. Fortfarande med skivfodralet ;). Åker in till jobbet, klockan är ca 07:50, bråttomt! Är på jobbet 07:58, inloggad 08:00. Fan va grym jag är! Så nu står Connys bil halv skrapad, snyggt! (Y) ;) haha.. Men du vilken morgon... ;) haha

/K


Kommentarer
Postat av: helene

du kan få en assistancekåren skrapa om du vill =)

2009-10-06 @ 21:54:54
Postat av: Kickis

Jaa de vore snällt ;)

2009-10-08 @ 08:07:59
URL: http://kickiis.blogg.se/
Postat av: Annelie

Men Helene! Det vill jag också ha! =D

2009-10-09 @ 19:24:37
URL: http://dlx.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Vem är du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0