Flickan som lekte med elden

Va på bio igår med älskling, Anna å martin. Trevligt! Innan de åt vi good mat :) Tyckte inte att filmen va så där skiiiit bra som alla säger. Visst den va bra, väldigt bra, men inte bättre än ettan :P Kanske tycker så för att jag inte riktigt kunna koncentera mig på filmen. Va så himla trött!

Imorse vid typ halv 6 eller nå sånt kom Baloo upp å la sig med mig. Jag la min arm om honom, då ja han sig på rygg med tassarna i luften, på min axel med huvudet på kudden. Så himla mysig lilla hjärtat! Så somnade vi så. Sen vaknade vi när klockan ringde å låg å myste ett tag. Då la han sig på sidan (jag låg oxå på sidan mot han) å la ena benet under min hals å handra benet på andra sidan halsen, han låg å höll om mig å kramades lilla godingen! :) Conny låg på andra sidan om mig å sov :P
Hade såå svårt att kliva upp fy! :(

Nu sitter jag på jobbet å ska jobba 9-13:45. Sen blire tvätt å sen fääst :P haha..
Hörs!
/K

Kommentarer
Postat av: Anna F

tyckte inte heller filmen var så bra. Om jag inte hade läst böckerna så hade jag nog inte förstått handlingen så bra.. :)

2009-10-13 @ 17:48:31
URL: http://aforsgren.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Vem är du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0