Baloo

Igår va Baloo ute på lite äventyr, sen när han äntligen kom hem så ville han knappt lämna min sida! Sötnosen där! När vi skulle sova la han sig tätt tätt intill mig å sen sov vi. När jag vakna hoppade han upp i sängen igen å nästan kasta sig omkull bredvid mig, tätt tätt intill! Lilla godingen!
När jag är på toa så ligger han utanför dörren å väntar tills jag är klar. :P Imorse när conny skulle gå ut med honom så låg jag kvar i sängen. Baloo brukar alltid hoppa ner från sängen om nån gör de. Men nu låg ju jag kvar, vilket även Baloo gjorde. Han skulle då inte förlja med Conny inte :) Hihi.. Men sen gav han med sig, insåg nog att han va kissnödig ;) Nu ligger han här bredvid mig i soffan å ser toksöt ut! :)
Snart ska vi ta Caddyn å åka en svänga, till en hemlig destination :P
Älskar dig min lille vänn! =)


/K

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Vem är du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0